
Suriye’nin kuzeyindeki Çobanbey’de Türkmen Meclisi binası törenle hizmete açıldı.Haberin DevamıHaberin Devamı
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Fırat Kalkanı Harekatı’yla terörden arındırılan, Türkmenlerin yoğun yaşadığı Çobanbey’deki Türkmen Meclisi binasının açılışı dolayısıyla düzenlenen törene Suriye’nin çeşitli illerinden gelen Türkmenler, aşiretler ve askeri komutanlar katıldı.
Bina, kurde kesilerek besmeleyle hizmete açıldı.
AA muhabirine açıklamada bulunan Suriye Türkmen Meclisi Başkanı Faysal Cuma, açılış ve istişare toplantısı için bir araya geldiklerini belirterek, “Binamız, sadece Türkmenlere değil tüm Suriye halkına hizmet edecektir. Binalarımızın aynılarını diğer Türkmen bölgelerinde, Rakka’da, Haseke’de, Halep’te ve Lazkiye’de inşa edeceğiz.” ifadelerini kullandı.
Türk kimliğini ve kültürünü koruyan Suriyeli Türkmenler, Halep, Lazkiye, Hama, Humus ve Rakka bölgelerinde yaşıyor.
Haber Kaynak : CNNTURK.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026SPOR
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Barış Alper Yılmaz’dan Süper Lig şampiyonluğu vurgusu
13148 kez okundu
2
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8078 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5154 kez okundu
4
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5053 kez okundu
5
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3404 kez okundu