
1. Lig’in 22. haftasında Pendikspor, Adanaspor’u ağırladı.
Ev sahibi ekip mücadeleyi 1-0’lık skorla kazanmayı başardı.
Pendik’e galibiyeti getiren golü 11. dakikada Jetmir Topalli kaydetti.
ADANASPOR MAÇI 10 KİŞİ TAMAMLADI
Adana’da Feyzi Yıldırım, 90+1.dakikasında kırmızı kart gördü.
Bu sonuçla puanını 33 yapan Pendikspor, ligdeki bir sonraki maçında Iğdır FK deplasmanına gidecek.
16 puanda kalan Adanaspor ise Manisa FK’yi konuk edecek.
Göktürk Sönmez
Editor
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026SPOR
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Yalçın Topçu Halter Federasyonu’nu Ağırladı
1541 kez okundu
2
Sivassporlu Radakovic, kırmızı kartta 12 takımı geride bıraktı
1407 kez okundu
3
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1193 kez okundu
4
Arda Güler çocukluk fotoğrafını paylaştı
941 kez okundu
5
Maradona için futbol maçlarında anma törenleri yapılacak
805 kez okundu