Bakan Fidan, G20 Dışişleri Bakanları Toplantısı’na katılacak

Dışişleri Bakanı Hakan Fidan, 20-21 Şubat'ta Johannesburg'da düzenlenecek G20 Dışişleri Bakanları Toplantısı'na katılacak.

Bakanlıktan konuya ilişkin yapılan yazılı açıklamada şu ifadeler kullanıldı:

- Sayın Bakanımız, Güney Afrika Cumhuriyeti'nin Dönem Başkanlığında, 20-21 Şubat 2025 tarihlerinde Johannesburg'da düzenlenecek G20 Dışişleri Bakanları Toplantısı'na katılacaktır. Sayın Bakanımız ayrıca, G20 Dışişleri Bakanları Toplantısı marjında gerçekleştirilecek MIKTA (Meksika, Endonezya, Kore Cumhuriyeti, Türkiye, Avustralya) 27'nci Dışişleri Bakanları Toplantısı'na iştirak edecektir.

Bu habere emoji ile tepki ver

Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR

"Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır."